Wat gebeurt er met gemiste trainingen binnen een abonnement?

Stel je voor dat je een abonnement aanbiedt voor maximaal 2 groepstrainingen per week. Of je biedt een abonnement aan voor 3 personal trainingen per maand. Beide abonnementen zijn per automatische incasso en een vast bedrag per maand. Wat nu als je klanten voor een of ander reden toch die week niet kunnen trainen?

  • Of een les missen die week?
  • Wat gebeurt er dan met de niet gebruikte trainingen?
  • Hoe ga je dan om met Smart abonnementen waarbij je 2 groepslessen en 1 personal training per week voor een vast bedrag per maand aanbiedt?
  • Kan je je abonnementen zodanig aanbieden dat je klanten de gemiste groepslessen kwijt zijn, maar de personal trainingen wel ingehaald mogen worden?
  • En wat nu als je verschillende abonnementen wilt aanbieden waarbij je bij de en abonnement de trainingen wel mag inhalen en bij de anderen niet?
  • En kan je per training en abonnement zelf bepalen binnen hoeveel weken je klanten de trainingen mogen inhalen?

AppyBee biedt je al deze mogelijkheden aan om jouw abonnementsstructuur en inhaalbeleid van je trainingen naar wens in te stellen en tegelijkertijd inzichtelijk te maken voor jou en jouw klant.

Ook meer weten over AppyBee?

Ontdek hoe AppyBee jouw fitnessonderneming kan helpen om meer leden te behouden, geen onnodige tijd aan je administratie en agenda te besteden en meer omzet te genereren.