Gewoon duidelijke prijzen

Geen limieten op medewerkers, geen verrassingskosten en geen opstartkosten.

14 dagen proefversie

Makkelijk overstappen

Core

€69,-
/ Per maand
Onbeperkt medewerkers
Onbeperkt trainers
Onbeperkt leden
Risicovrij starten
Probeer 14 dagen gratis
Volledige inrichting inbegrepen
Volledige begeleiding bij overstappen
Native App met jouw logo en huisstijl
Website integratie
Reserveren & Agenda
Ruimtes beheren & verhuren
iDEAL & Bancontant
Strippenkaarten
Roosterplanning
Spot boeking
Ledenadministratie
BTW Rapportages
Export voor boekhouder
Terugkeerafspraken
Berichten
Marketing tools
Kortingsprofielen
Achteraf per contant of pin
Facturen
Creditfacturen

Max

€79,-
/ Per maand
Onbeperkt medewerkers
Onbeperkt trainers
Onbeperkt leden
Risicovrij starten
Probeer 14 dagen gratis
Volledige inrichting inbegrepen
Volledige begeleiding bij overstappen
+ Alles in Core
Maandelijks achteraf factureren
Smart abonnementen
SEPA incasso
Debiteuren opvolgen

Access

€99,-
/ Per maand
Onbeperkt medewerkers
Onbeperkt trainers
Onbeperkt leden
Risicovrij starten
Probeer 14 dagen gratis
Volledige inrichting inbegrepen
Volledige begeleiding bij overstappen
+ Alles in Max
Check-in & toegang
Eenvoudige via QR-code
Tourniquets en deuren
Voor binnen- en buitengebruik
Real-time klantinzichten
Cloud-gebaseerd beheer

Add-on: Jouw eigen app met bedrijfsicoon

Jouw eigen app met bedrijfsicoon beschikbaar in de App Store en Google Play Store. Maak indruk met jouw eigen app! Met bedrijfsicoon beschikbaar in de App Store en Google Play Store. Voor slechts €99 per maand kun je deze unieke add-on aan je pakket toevoegen. Eenmalige opstartkosten van toepassing. Beschikbaar als add-on op alle pakketten.

Transactiekosten en
Access pakketten op maat

Voor de iDeal transactie rekenen we € 0,25 cent (2-way) en voor een incasso € 0,50 cent. Achteraf betalen? Dat kost je helemaal niets. De onderstaande add-ons zijn allemaal gebaseerd op ons Access pakket, met hogere volumekorting bij transactiekosten. Let op, alle genoemde prijzen zijn exclusief btw.

Access Base
€ 99 p/m, € 0,50 per incasso

Geschikt voor bedrijven met tot 500 leden, waar het aantal incasso's relatief laag is en de focus ligt op lagere maandelijkse kosten.

Access Plus
€ 179 p/m, € 0,35 per incasso

Ideaal voor bedrijven met 500 tot 1000 leden, waarbij een evenwicht gezocht wordt tussen maandelijkse kosten en lagere incassokosten per transactie.

Access Pro
€ 299 p/m, € 0,25 per incasso

Aanbevolen voor bedrijven met meer dan 1000 leden, waar het aantal incasso's hoog is en lagere transactiekosten cruciaal zijn voor kostenbesparing.

Vaak gestelde vragen

Heb je een brandende vraag of gewoon een klein nieuwsgierigheidje dat écht niet kan wachten tot de demo?
Zijn er opstartkosten?
Guess what? Geen opstartkosten bij AppyBee! Beginnen is bij ons net zo zoet als honing, zonder de sticky verrassingen. Dus spring op de app-trein en we zoemen samen naar succes, zonder dat het je een cent kost om te starten!"
En wat gebeurt er na de 14-daagse ontdekkingsreis met AppyBee?
We vragen je vriendelijk: 'Wil je blijven?' Doe je niets, dan zwaaien we zachtjes vaarwel en jouw account droomt zachtjes weg (lees: wordt verwijderd). Kies je voor meer app-avonturen met ons? Jippie! Activeer je account en zul je maandelijks worden geïncasseerd
Vraag je je af hoe het betaalproces werkt bij AppyBee?
Bij AppyBee maken we online betalingen zoet en simpel! We hebben een deal met de super betrouwbare betaalwizard Pay, waardoor je gemakkelijk betalingen kunt ontvangen via iDEAL, SEPA, Bancontact of creditcard. Een iDEAL-transactie kost je slechts 25 cent (2-way) en voor een incasso is het 50 cent per online betaling.
Kan ik gegevens en klanten importeren uit een ander programma?
Absoluut! Wij assisteren met alle liefde om je bestaande klanten- of ledenlijst, inclusief actieve strippenkaarten of abonnementen, te verhuizen naar AppyBee. Meer weten? Laat van je horen en we helpen je graag op weg!"
Waar kun je met al je vraagjes terecht?
Nieuwsgierig naar meer of zit je met een prangende vraag? Kletsen met ons is appeltje-eitje! Bij AppyBee staan we voor je klaar:

Bel ons: Op +31 85 0656 234 tijdens kantooruren
Mail ons: Stuur een berichtje naar [email protected]

En guess what? Met AppyBee krijg je altijd een directe link om een Zoom-afspraak te plannen met jouw persoonlijke accountmanager. Lekker persoonlijk en lekker makkelijk!"
Hebben we een startersregeling?
Net begonnen? Wij b(r)oeien van ideeën en helpen je graag op weg! Vraag ons zeker naar de speciale startersregeling, want samen zetten we jouw zaak op de kaart!

Zo werkt het bij AppyBee: In 4 Simpele Stappen!

Stap 1
Laat je verrassen in onze live demo!

Benieuwd naar AppyBee's mogelijkheden? Laten we een Zoom-sessie plannen! We laten je alle hoekjes van ons platform zien en beantwoorden al je vragen. Of je nu technisch onderlegd bent of nog wat hulp nodig hebt, we zorgen dat alles helder wordt. Dus, maak je klaar en ontdek samen met ons wat AppyBee te bieden heeft!

Stap 2
Wij richten jouw AppyBee in.

Ben je nieuwsgierig geworden na onze demo? Perfect! Nu is het jouw beurt. Vul alle nodige gegevens in en krijg een gevoel van hoe alles werkt. Geen zorgen over die klantgegevens; geef ons de nodige info en wij regelen de import voor je. En als je ergens tegenaan loopt, staan we natuurlijk klaar om je uit de brand te helpen!

Stap 3
Probeer het zelf uit.

Laat ons de technische kant regelen. We zorgen dat jouw AppyBee-omgeving tot in de puntjes is verzorgd: van het toevoegen van je logo tot het instellen van je diensten, foto's, en roosters. En natuurlijk sluiten we je aan op onze betaaldienstverlener. Zodra we klaar zijn, kun je als eindklant een kijkje nemen. Zo voelt het dus om koning te zijn!

Stap 4
Licht, camera, actie... We gaan live!

Dit is hét moment waarop alles samenkomt. Samen drukken we op de magische startknop. Maar voordat we dat doen, nemen we nog even alles stap voor stap met je door, zodat je met vol vertrouwen live kunt gaan. En dan... Met de hulp van AppyBee ben jij nu helemaal klaar om indruk te maken en je doelen te bereiken!

Mijn klanten verdubbeld en tegelijkertijd bespaar ik 5 á 10 uur per week aan planning en administratie

Ik verkoop met AppyBee veel meer losse lessen. Het werkt heel makkelijk en biedt je veel duidelijkheid.

Met AppyBee heb je direct contact met je klanten. Perfect. En omdat klanten die zich aanmelden gelijk afrekenen, lopen betalingen veel makkelijker.

Het aantal cursisten is verdubbeld. Ik heb meer rust in mijn lijf. En ik hou ook nog eens tijd voor andere dingen en de kinderen over.

Binnen één dag konden mensen bij ons reserveren. Het is een fantastisch systeem. We zijn er ontzettend trots op en blij mee.

Voordat ik AppyBee gebruikte, moest ik heel veel handmatig regelen. Nu gaat alles geautomatiseerd. Dat scheelt veel tijd en stress.

Klaar om je fitness business
naar een hoger niveau te tillen?

14 dagen proefversie

Makkelijk overstappen

Plan een gratis demo