fbpx
Ontwikkeld voor sportscholen, bootcamps en personal trainers 💪

Ontwikkeld voor sportscholen, bootcamps en personal trainers 💪

Samengevat een ‘personal assistent’ die zorgt dat jij je kunt focussen op het echte werk​

PLAN EEN DEMO

Een heleboel personal trainers gingen je voor

Personal Trainers | Boksen & Vechtsport | Fitness Studio | Yoga & Pilates | Groepslessen & Bootcamp | Sportvereniging

Zoals gezien bij:

Juf Suus Yoga en Pilates

"Het aantal cursisten is verdubbeld. Ik heb meer rust in mijn lijf. En ik hou ook nog eens tijd voor andere dingen en de kinderen over.”

Suzanne Brinkhorst

Sportcentrum Brothers

"We zijn via-via met AppyBee in contact gekomen. En binnen één dag konden mensen bij ons reserveren. Het is een fantastisch systeem. We zijn er ontzettend trots op en blij mee.”

Andy Westzaan

Wie kan met AppyBee klanten winnen en tijd besparen?

Wie kan met AppyBee klanten winnen en tijd besparen?

AppyBee is het perfecte reserverings-, administratie- en marketingsysteem voor:

Personal Trainers | Boksen & Vechtsport | Fitness Studio | Yoga & Pilates | Groepslessen & Bootcamp | Sportvereniging

Herken jij jezelf in één of meer van deze uitspraken? Dan is AppyBee je perfecte sportmaatje!

Herken jij jezelf in één of meer van deze uitspraken? Dan is AppyBee je perfecte sportmaatje!

  • Ik merk dat ik soms meer tijd kwijt ben aan rompslomp dan aan lessen.
  • Ik zou graag meer quality time met familie en vrienden willen doorbrengen.
  • Ik wil nieuwe klanten werven, zodat mijn bedrijf groeit en ik onafhankelijk word.
  • Ik heb ideeën om mijn bedrijf succesvoller te maken, maar geen tijd om ze uit te voeren.
  • Ik denk dat mijn klanten niet zitten te wachten op geautomatiseerde reserveringen.
  • Ik wil weten hoe klanten over mijn trainingen denken – liefst dezelfde dag!
  • Ik doe de administratie omdat het moet, maar vind het zonde van mijn tijd.
  • Ik word moedeloos van boekingen die op het laatste moment worden geannuleerd.
  • Ik zou graag vaker en intensiever contact met klanten willen hebben.
  • Ik heb geen idee hoe ik klanten automatisch kan registreren. Mijn websitebouwer evenmin.
  • Ik zou graag meer losse lessen verkopen, zeker in deze ellendige Corona-crisis!
  • Ik heb een hekel aan het nabellen van betalingen, voor je het weet zit je in een lastig gesprek

Miranda van Spijk Personal Training & Workouts

"Voordat ik AppyBee gebruikte, moest ik heel veel handmatig regelen. Nu gaat alles geautomatiseerd. Dat scheelt veel tijd en stress. Niet alleen ik en mijn klanten zijn blij, maar zelfs mijn accountant. Die heeft nu minder werk aan de betalingen.”

Miranda van Spijk

​Zo simpel is het (echt)

Met AppyBee kun je 80% tijd besparen. Elke dag opnieuw.

Foto’s en filmpjes delen we met één swipe. De auto vertelt ons hoe we moeten rijden. En koelkasten bestellen zelf eten. Dus waarom bestaat er dan geen systeem dat (personal) trainers van een heleboel rompslomp verlost? Omdat softwareontwikkelaars op andere onderwerpen focussen. Behalve de ontwikkelaars van AppyBee. Want AppyBee heeft hart voor sport. En voor sportieve ondernemers. ;-)

Hi, wij zijn AppyBee

AppyBee is een initiatief van een ervaren IT Manager (ruim 20 jaar, dus dat mag je best beweren) die zo’n tien jaar geleden besloot dat een wat sportievere levensstijl hem goed zou doen. Hoe kwam hij eigenlijk op het idee om AppyBee te starten?

“Ik zweette (altijd) en vloekte (soms) tijdens bootcamps, werd zen bij yogalessen en volgde fitness, vechtsport en andere trainingen bij sportscholen en personal trainers. Wat me opviel, is dat ze heel goed les gaven, maar – in mijn optiek – verouderde IT oplossingen gebruikten. Een gemiste kans voor open doel, want goede automatisering is fijn voor elke ondernemer en elke klant. En dus besloot ik naar zo’n moderne IT oplossing op zoek te gaan. Alleen: wat er op de markt was, bleek ofwel niet toegespitst op de wensen van de sportsector. Of verdiende een rode kaart vanwege de hoge prijs, gebruiksonvriendelijkheid of het beperkte aantal functies.

Want ja, er was wel software waarmee je bedrijfsprocessen kon automatiseren, maar die pakketten hadden meestal geen marketing opties. Laat staan een ‘ingebakken’ en veilige betaaloplossing…”

Maar ‘elk nadeel heb zijn voordeel’, toch? “Ha ha! Ja, zeker als je veel softwareontwikkelaars kent. Daar smeedde ik in 2016 een team van met een sportieve ambitie: het ontwikkelen van een platform dat de sportsector echt verder zou helpen. Na uitgebreid onderzoek (en veel vallen en opstaan) bereikte het team de finish met AppyBee. Het eerste platform waarmee sportieve ondernemers tijd besparen, klanten winnen en betalingen stroomlijnen. Een platform dus waarmee je Olympische prestaties neerzet. Voor jezelf. Voor je collega’s. En voor alle mensen die graag bij je trainen.”

Jan, Founder

Team AppyBee

Jan

Jan

Anastasiia

Anastasiia

Vladislav

Vladislav

Krystian

Krystian

Maksym

Maksym

Jakub

Jakub

Wijnand

Wijnand

Gintare

Gintare

Sezan

Sezan

Marco

Marco

Anne-Marie

Anne-Marie

Nico

Nico

Aniel

Aniel

Total Training Center

"Met AppyBee heb je direct contact met je klanten. Gaat een les door omstandigheden niet door? Dan weten ze dat meteen. Ook via Instagram en Facebook. Perfect. En omdat klanten die zich aanmelden gelijk afrekenen, lopen betalingen veel makkelijker.”

1. Boeken van een (proef) training

1. Boeken van een (proef) training

Oude manier

​Klanten bellen of sturen je een bericht via sms, WhatsApp (groep) of e-mail. Oftewel; via verschillende kanalen en apparaten.

Nieuwe manier

Via jouw AppyBee app of website-widget boeken klanten makkelijk en snel hun favoriete training.

Oud resultaat

​Je moet de boekingen ‘bij elkaar grabbelen’ en handmatig registreren. Is het druk, dan reageer je misschien laat (boze klant) of vergeet je boekingen te verwerken.

Nieuw resultaat

​Klanten weten je goed te vinden en hebben een fijne ervaring. Automatische bevestigingsmails en herinneringen verminderen no shows. En je hoeft niets met de hand te verwerken. Dat doet AppyBee voor je!

Heen en weer bellen, appen of mailen. Agenda’s naast elkaar leggen. Boekingen vastleggen. Het reserveren van een (proef) training was een traag en stroperig proces. AppyBee stroomlijnt en versnelt dat, want klanten boeken via je eigen AppyBee app of website-widgets. Zo bespaar je (enorm) veel tijd en voorkom je no-shows, (te) late antwoorden en gefrustreerde klanten.

Vaak gestelde vragen

Vaak gestelde vragen

Kan ik ook via Facebook, Instagram en WhatsApp laten boeken?

Ja, je kan het boek nu knop van FaceBook bemannen en via je link in je bio kan je ook via Instagram laten boeken. Via WhatsApp kan je ze direct naar je persoonlijke boekpagina sturen en laten boeken.

Vaak gestelde vragen

Vaak gestelde vragen

Kan ik ook handmatig boekingen invoeren?

Jazeker, zelfs klanten die niet zijn geregistreerd ontvangen kosteloos via SMS en eventueel e-mail een registratielink om direct bij je te registreren.

Vaak gestelde vragen

Vaak gestelde vragen

Kan ik ook vooruit laten betalen?

Ja, je kan betalingen via iDeal laten betalen.

Vaak gestelde vragen

Vaak gestelde vragen

Kan ik bevestigingsmails naar mijn huisstijl aanpassen?

Jazeker, alle e-mails dat names jouw onderneming wordt verstuurd kan je aanpassen.

Vaak gestelde vragen

Vaak gestelde vragen

Kan ik ook via Strippenkaarten en/of Abonnement laten boeken?

Jazeker, beide opties aanwezig en je klanten kunnen exact zien wanneer ze geweest zijn en wat er over is.

2. De betaling van de training

2. De betaling van de training

Oude manier

​Je moet alles correct bijhouden en zelf facturen of betalingsverzoeken versturen. Bijvoorbeeld via de post, mail, een Tikkie, handje contantje of een overschrijving.

Nieuwe manier

Klanten betalen voor- of achteraf via je eigen app of website widget. Vind je vooraf wel zo veilig? Met AppyBee kun je klanten daartoe ‘verplichten’ met abonnementen, bundels of eenmalige betalingen voor losse lessen.

Oud resultaat

​​Los van al het werk – versturen betalingen, controleren afschriften, enz. – zijn er altijd klanten die niet (meteen) betalen. En dus ‘mag’ jij daar achteraan. Niet bepaald je hobby!

Nieuw resultaat

Alle betalingen komen ‘automagisch’ binnen. Je hoeft dus geen nota’s op te stellen, achter niemand aan te bellen en hebt je administratie altijd op orde. Plus: klanten weten precies waar ze aan toe zijn.

Als je betalingen wilde afhandelen, moest je dit handmatig doen door facturen op te maken en/of betalingsverzoeken te versturen. Met alle risico’s, zoals foutjes, niet aangekomen berichten of non-betaling, van dien. AppyBee neemt dat van je over. Betalingen lopen geautomatiseerd en achter facturen aanbellen is verleden tijd.

Vaak gestelde vragen

Vaak gestelde vragen

Kan ik verplicht laten vooruit betalen?

Ja, jij bepaalt of je klanten ook de mogelijkheid hebben om achteraf te betalen.

Vaak gestelde vragen

Vaak gestelde vragen

Kan ik ook verplichten om een abonnement of strippenkaart te laten kopen voordat ze kunnen boeken?

Ja, je kan het verplichten dat ze eerst een strippenkaart of abonnement moeten aanschaffen voordat ze kunnen boeken. Je kan losse boekingen uitzetten.

Vaak gestelde vragen

Vaak gestelde vragen

Wat gebeurt er wanneer de klant een boeking die hij/zij heeft gedaan annuleert?

De betaling gaat naar zijn/haar digitale portemonnee toe, zodat jij niet wordt belast met de handeling om het terug te betalen zodat ze daarna weer opnieuw moeten betalen.

Vaak gestelde vragen

Vaak gestelde vragen

Wat kost een transactie die met iDeal wordt gedaan?

Een betaling die met iDeal wordt gedaan kost 0,50 cent exclusief de btw. Een betaling achteraf kost niets.

Vaak gestelde vragen

Vaak gestelde vragen

Kan ik zelf ook reserveringskosten in rekening brengen bij mijn klanten?

Jazeker, jij bepaalt hoeveel reserveringskosten jij in rekening wilt brengen bij klant. Dit geeft jouw klanten meer reden om een strippenkaart of abonnement af te sluiten omdat ze deze dan 1 keer hoeven te betalen. Je kan natuurlijk ook gewoon niets rekenen en dit meenemen in je normale bedragen. Up to you!

Vaak gestelde vragen

Vaak gestelde vragen

Moet ik een nog ergens een account voor mijn betalingen regelen?

Nee, AppyBee regelt alles voor je. 1 stop shop!

3. Een klant annuleert een training

3. Een klant annuleert een training

Oude manier

​Klanten bellen, sturen je een app/sms of e-mailen om door te geven dat ze niet komen.

Nieuwe manier

Klanten annuleren via je eigen AppyBee app of website widget. En zien meteen je annuleringsbeleid.

Oud resultaat

​Je dient alle annuleringen handmatig te verwerken, wat veel tijd kost, foutgevoelig is en ook nog eens administratief (verrekenen kosten) moet worden afgehandeld. Bovendien komt het vaak voor dat klanten last minute afzeggen.

Nieuw resultaat

Omdat je beleid nu helder is, annuleren minder klanten. En als ze al afzeggen, doen ze dat minder vaak op het laatste moment. Bovendien hoef je annuleringen niet zelf te verwerken. Eindelijk wat tijd voor jezelf!

Als klanten een training wilden annuleren, gebeurde dat via allerlei kanalen, zoals de telefoon, WhatsApp, SMS of mail. Met AppyBee annuleren alle klanten via je AppyBee app of de website-widgets. Zo voorkom je misverstanden. Bovendien is je annuleringsbeleid helder: ‘vijf minuten voor de start’ afzeggingen komen dus niet meer voor. Plus: AppyBee verwerkt het administratief voor je.

Vaak gestelde vragen

Vaak gestelde vragen

Wat gebeurt er met de vooruitbetaling die mijn klant gedaan heeft na een annulering?

Dit komt automatisch in zijn/haar digitale portemonnee zodat ze dit de volgende keer weer bij je kunnen uitgeven. Je hoeft dus niets te doen.

Vaak gestelde vragen

Vaak gestelde vragen

Wat kost een transactie die met iDeal wordt gedaan?

Een betaling die met iDeal wordt gedaan kost 0,50 cent exclusief de btw. Een betaling achteraf kost niets.

Vaak gestelde vragen

Vaak gestelde vragen

Kan ik zelf ook reserveringkosten in rekening brengen bij mijn klanten?

Jazeker, jij bepaalt hoeveel reserveringskosten jij in rekening wilt brengen bij klant. Dit geeft jouw klanten meer reden om een strippenkaart of abonnement af te sluiten omdat ze deze dan 1 keer hoeven te betalen. Je kan natuurlijk ook gewoon niets rekenen en dit meenemen in je normale bedragen. Up to you!

4. Jij annuleert een training

4. Jij annuleert een training

Oude manier

​​Je moet handmatig een WhatsApp (groep) bericht versturen en/of via Instagram of Facebook laten weten dat je verhinderd bent. Bovendien dien je betalingen handmatig terug te storten.

Nieuwe manier

Je verzendt de annulering via je AppyBee app of website-widget. En boem, alle klanten ontvangen het meteen. Ook fijn: de betalingen worden door AppyBee automatisch afgehandeld. Geen handwerk dus.

Oud resultaat

​​Je bent een hoop tijd kwijt en weet niet zeker of klanten je annulering überhaupt hebben gezien. Zo niet, dan kunnen klanten geïrriteerd raken. Knap vervelend!

Nieuw resultaat

Je bespaart veel tijd en je klanten zijn allemaal tegelijk op de hoogte.

Als je betalingen wilde afhandelen, moest je dit handmatig doen door facturen op te maken en/of betalingsverzoeken te versturen. Met alle risico’s, zoals foutjes, niet aangekomen berichten of non-betaling, van dien. AppyBee neemt dat van je over. Betalingen lopen geautomatiseerd en achter facturen aanbellen is verleden tijd.

Vaak gestelde vragen

Vaak gestelde vragen

Wat gebeurt er met de vooruitbetaling die mijn klant gedaan heeft na een annulering?

Dit komt automatisch in zijn/haar digitale portemonnee zodat ze dit de volgende keer weer bij je kunnen uitgeven. Je hoeft dus niets te doen.

Vaak gestelde vragen

Vaak gestelde vragen

Ontvangt echt iedereen een annuleringsbericht?

Ja iedereen die zich had aangemeld voor die les ontvangt een annuleringsbericht.

Vaak gestelde vragen

Vaak gestelde vragen

Kan ik zelf mijn annuleringsbeleid aangeven?

Jazeker, jij bepaalt je annuleringsbeleid.

5. Klantreviews

5. Klantreviews

Oude manier

Je vraagt klanten om hun ervaring via een sms, appje of e-mail met je te delen.

Nieuwe manier

Na de training verzendt AppyBee automatisch een beoordelingsverzoek.

Oud resultaat

​​Sommige klanten werken mee. Maar een heleboel hebben er geen zin in of vergeten het. Je hebt dus geen totaaloverzicht en klanten voelen zich niet gehoord.

Nieuw resultaat

Klanten geven direct na de les aan wat ze ervan vonden. Omdat dit met AppyBee geautomatiseerd gaat, hoef jij er geen moeite voor te doen. Extra voordeel: klanten weten dat er naar ze wordt geluisterd. Zo voelen ze zich betrokken bij jou en je bedrijf!

Als je wilde weten hoe klanten een training vonden, moest je daar steeds om vragen. En niet iedereen wil zo’n vraag (eerlijk) beantwoorden. Met AppyBee ontvangen je klanten automatisch een beoordelingsverzoek, wat de drempel flink verlaagt. Aan jou om te bepalen wat je met de feedback doet en of je die met de wereld wilt delen…

Vaak gestelde vragen

Vaak gestelde vragen

Ik wil wel weten wat mijn klant als review heeft gegeven maar wil de resultaten niet delen. Kan dat?

Ja, jij bepaalt of je dit wel of niet wilt delen met de wereld.

Vaak gestelde vragen

Vaak gestelde vragen

Als mijn klant geen reviews meer wil geven, kan hij/zij dat uitzetten?

Ja, jouw klanten bepalen of ze wel of geen reviews meer willen geven.

Vaak gestelde vragen

Vaak gestelde vragen

Kan ik de reviews compleet uitzetten?

Als je dat echt wilt, kan dat. Jouw omgeving, jouw regels.

Vaak gestelde vragen

Vaak gestelde vragen

Kan iedereen zomaar een review geven?

Nee, AppyBee heeft eerlijke reviews. Hij/zij kan pas een review geven wanneer ze geweest zijn.

6. Communicatie met je klanten

6. Communicatie met je klanten

Oude manier

​​​Je verstuurt e-mails, post op Instagram en Facebook en/of houdt contact via WhatsApp en SMS.

Nieuwe manier

Je stuurt push berichten via je eigen (en dus heel herkenbare) app. Denk aan YouTube of Vimeo video's, Facebook-berichten of Instagram-posts. AppyBee regelt het!

Oud resultaat

​​​Niet al je klanten houden alle kanalen in de gaten. En dus is de kans groot dat ze je berichten niet of pas laat zien. Bijvoorbeeld als je aanbieding is verlopen! Ook een nadeel: niet alle uitingen zijn on brand.

Nieuw resultaat

​Alle geregistreerde klanten ontvangen je berichten en aanbiedingen. En al die informatie staat nu op één plek. Makkelijk te vinden dus! Perfect voor je branding en het versterken van je bedrijfsidentiteit.

Hoe leuk en handig WhatsApp-groepen, Facebook, e-mail, Instagram en de ‘old school’ telefoon ook zijn, je was een hoop tijd kwijt aan het opzetten en bijhouden van klantcommunicatie. Met AppyBee stuur je pushberichten naar je eigen AppyBee app en de e-mailadressen van al je klanten. Met één klik. En in lijn met je huisstijl.

Vaak gestelde vragen

Vaak gestelde vragen

Kan ik pushberichten zoals whatsapp naar mijn eigen app sturen?

Yes, je klanten ontvangen dan direct een bericht op hun mobiel.

Vaak gestelde vragen

Vaak gestelde vragen

Kan ik ook mailings doen via AppyBee?

Jij bepaalt of ze naar push berichten ook nog emails ontvangen van jouw bericht.

Vaak gestelde vragen

Vaak gestelde vragen

Kan ik ook video's van YouTube, Vimeo, FaceBook en Instagram delen via de berichten?

Jazeker, ook dat kun je kwijt in je berichten naar je klanten toe.

Vaak gestelde vragen

Vaak gestelde vragen

Zijn mijn berichten allemaal op 1 plek te zien?

Ja, om het je klanten gemakkelijk te maken kunnen ze al je berichten, gesorteerd, op 1 plek via je website-widget of je je eigen AppyBee app terug te bekijken.

7. Boekhouding

7. Boekhouding

Oude manier

​Je moet allerlei Excel sheets, documenten, mails en smartphone berichten doorspitten om de juiste info boven tafel te krijgen. Wie heeft een strippenkaart gebruikt? Hoe zit het met abonnementen? Wie heeft wat op welk moment betaald? Wat dient te worden verrekend of teruggestort?

Nieuwe manier

Je ziet alle boekhoudkundige info in één klik. En op één plek. Bovendien beschik je met AppyBee over diepgaande informatie over de financiële trends binnen je bedrijf. Tot in detail. En voor elke periode. Doorsturen van administratieve info, bijvoorbeeld naar je boekhouder, is kinderspel.

Oud resultaat

Het is behoorlijk lastig zicht en grip op je cijfers te krijgen. En het kost veel tijd om de boekhouding te doen. Al dat opzoeken, nakijken en dubbel checken: je lijkt wel een administratief medewerker!

Nieuw resultaat

​Je weet exact hoe je draait en welke kant het opgaat. De boekhouding kost je nauwelijks tijd en je stuurt de juiste cijfers naar je boekhoudkantoor. Omdat je met AppyBee ziet wat er goed (en minder goed) gaat, kun je snel en effectief bijsturen.

Er zijn maar weinig ondernemers die echt blij worden van het doorspitten van Excel sheets, facturen en notities. En dus beschouwen ze de boekhouding als een noodzakelijk kwaad. Met AppyBee hoef je er eigenlijk niet meer naar om te kijken, want alle boekhoudkundige info is altijd up-to-date én altijd beschikbaar. Tijd voor de aangifte? Je stuurt de data direct naar je boekhoudkantoor of accountant!

Y-Fit

"Ik merk dat klanten heel enthousiast zijn. Zelfs mensen die altijd zeiden niet te willen reserveren, gebruiken het. Bovendien verkoop ik met AppyBee veel meer losse lessen. Ik zou AppyBee absoluut aan collega ondernemers adviseren. Het werkt heel makkelijk. En biedt je veel duidelijkheid.”

Yvonne van Beelen

Zeven stappen naar minder stress en meer omzet:

Zeven stappen naar minder stress en meer omzet:

Boekingen (proef) training en reviews


Boekingen (proef) training en reviews

Communicatie


Communicatie

Boekhouding


Boekhouding

Boekingen (proef) training en reviews

Boekingen (proef) training en reviews

Zeven stappen naar minder stress en meer omzet:

Communicatie

Communicatie

Boekhouding

Boekhouding

Het enige wat je hoeft te doen is:

  • Boeken van een (proef) training

    Laat klanten automatisch boeken voor (proef)trainingen

  • De betaling van de training

    Verwerk betalingen volledig automatisch en elimineer handwerk

  • Een klant annuleert een training

    Bied klanten de mogelijkheid om te annuleren, maar wel conform jouw voorwaarden

  • Jij annuleert een training

    Annuleer je zelf een training? Laat het klanten meteen weten!

  • Klantreviews

    Weet wat klanten van je training vinden: wat gaat er goed en wat kan (nog) beter?

  • Communicatie met je klanten

    Gebruik één kanaal voor alle klantcommunicatie

  • Boekhouding

    Automatiseer je boekhouding tot op de laatste eurocent

Hoe zet je die zeven stappen naar succes?

Optie 1
Optie 1

Optie 1

via een website bouwer

Resultaat

  • De website kan het aantal boekingen misschien niet aan
  • De website kan crashen, waardoor klanten afhaken
  • Je hebt geen eigen app en blijft afhankelijk van externe tools
  • Je kunt zelf niets (of weinig) aanpassen: voor bijna alles moet je ‘bellen met de bouwer’. En dan gaat de kostenteller lopen.
  • Je website beweegt niet mee met trends, tenzij je er zelf bovenop zit (en blijft bijbetalen)

Kosten

  • De eerste (!) investering is al snel € 4.000 of meer

Wanneer live

  • Gemiddeld ruim 6 weken
Optie 2
Optie 2

Resultaat

  • De software is niet toegespitst op jouw bedrijfsidentiteit, uitstraling nul
  • Je moet het (meestal) helemaal zelf inrichten, een flinke tijdsinvestering!
  • De minimale contractduur is 1 jaar en bij een overstap start je weer from scratch
  • Je hebt geen eigen app en blijft dus afhankelijk van externe aanbieders en tools
  • Lastig in gebruik, steile leercurve, risico op fouten met nare gevolgen

Kosten

  • € 99,​​- per maand bij een contract van minimaal 1 jaar

Wanneer live

  • Meer dan 4 weken

Optie 2

Andere reserveringssysteem

Optie 3
Optie 3 Optie 3

Optie 3

AppyBee

Resultaat

  • In lijn met jouw bedrijfsidentiteit: aantrekkelijke, professionele uitstraling
  • Inrichting is inbegrepen, dus geen verborgen kosten
  • Geen contract, dus je kunt elke maand opzeggen
  • Geweldige app en website-widgets. Althans, dat vinden onze klanten! ;-)
  • Super-eenvoudig te gebruiken en wordt continu verbeterd/uitgebreid

Kosten

  • Vanaf € 39,​​- per maand. Maandelijks opzegbaar

Wanneer live

  • Binnen 2 dagen ben je live!

Voor wie?

AppyBee is er voor alle (personal) trainers die direct 80% tijd willen besparen op het beheer van reserveringen en tegelijkertijd continue groei van hun bedrijf willen aanjagen.

Personal Trainers | Boksen & Vechtsport | Fitness Studio | Yoga & Pilates | Groepslessen & Bootcamp | Sportvereniging

Voor wie?
https://i0.wp.com/www.appybee.nl/wp-content/uploads/2020/12/m1-2.png
https://i0.wp.com/www.appybee.nl/wp-content/uploads/2020/12/m2-2.png
https://i0.wp.com/www.appybee.nl/wp-content/uploads/2020/12/m3-2.png
https://i0.wp.com/www.appybee.nl/wp-content/uploads/2020/12/m4-2.png
https://i0.wp.com/www.appybee.nl/wp-content/uploads/2020/12/m5-2.png
https://i0.wp.com/www.appybee.nl/wp-content/uploads/2020/12/m6-2.png
https://i0.wp.com/www.appybee.nl/wp-content/uploads/2020/12/m7-2.png
https://i0.wp.com/www.appybee.nl/wp-content/uploads/2020/12/m8-2.png
https://i0.wp.com/www.appybee.nl/wp-content/uploads/2020/12/m9-2.png
https://i0.wp.com/www.appybee.nl/wp-content/uploads/2020/12/m10-2.png
https://i0.wp.com/www.appybee.nl/wp-content/uploads/2020/12/m11-2.png
https://i0.wp.com/www.appybee.nl/wp-content/uploads/2020/12/m12-2.png
https://i0.wp.com/www.appybee.nl/wp-content/uploads/2020/12/m13-2.png
https://i0.wp.com/www.appybee.nl/wp-content/uploads/2020/12/m14-2.png
https://i0.wp.com/www.appybee.nl/wp-content/uploads/2020/12/m15-2.png
https://i0.wp.com/www.appybee.nl/wp-content/uploads/2020/12/m16-2.png
https://i0.wp.com/www.appybee.nl/wp-content/uploads/2020/12/m17-2.png
https://i0.wp.com/www.appybee.nl/wp-content/uploads/2020/12/m18-2.png
https://i0.wp.com/www.appybee.nl/wp-content/uploads/2020/12/m19-2.png
https://i0.wp.com/www.appybee.nl/wp-content/uploads/2020/12/m20-2.png
https://i0.wp.com/www.appybee.nl/wp-content/uploads/2020/12/m21-2.png
https://i0.wp.com/www.appybee.nl/wp-content/uploads/2020/12/m22-2.png
https://i0.wp.com/www.appybee.nl/wp-content/uploads/2020/12/m23-2.png
https://i0.wp.com/www.appybee.nl/wp-content/uploads/2020/12/m24-2.png
https://i0.wp.com/www.appybee.nl/wp-content/uploads/2020/12/m25-2.png
https://i0.wp.com/www.appybee.nl/wp-content/uploads/2020/12/m26-2.png
https://i0.wp.com/www.appybee.nl/wp-content/uploads/2020/12/m27-2.png

StaalVitaal

"Ik heb mijn klanten verdubbeld en bespaar 5 a 10 uur per week aan planning en administratie.”

Christopher Stalenburg

Miranda van Spijk Personal Training & Workouts

"Voordat ik AppyBee gebruikte, moest ik heel veel handmatig regelen. Nu gaat alles geautomatiseerd. Dat scheelt veel tijd en stress. Niet alleen ik en mijn klanten zijn blij, maar zelfs mijn accountant. Die heeft nu minder werk aan de betalingen.”

Miranda van Spijk

Hoe het werkt?
Hoe het werkt?
Hoe het werkt?

Hoe het werkt?

Trainingen boeken en registreren

Heen en weer bellen, appen of mailen. Agenda’s naast elkaar leggen. Boekingen vastleggen. Het reserveren van een (proef) training was een traag en stroperig proces. AppyBee stroomlijnt en versnelt dat, want klanten boeken via je eigen AppyBee app of website-widgets. Zo bespaar je (enorm) veel tijd en voorkom je no-shows, (te) late antwoorden en gefrustreerde klanten.

Betalingen afhandelen

Als je betalingen wilde afhandelen, moest je dit handmatig doen door facturen op te maken en/of betalingsverzoeken te versturen. Met alle risico’s, zoals foutjes, niet aangekomen berichten of non-betaling, van dien. AppyBee neemt dat van je over. Betalingen lopen geautomatiseerd en achter facturen aanbellen is verleden tijd.

Verwerken annuleringen

Als klanten een training wilden annuleren, gebeurde dat via allerlei kanalen, zoals de telefoon, WhatsApp, SMS of mail. Met AppyBee annuleren alle klanten via je AppyBee app of de website-widgets. Zo voorkom je misverstanden. Bovendien is je annuleringsbeleid helder: ‘vijf minuten voor de start’ afzeggingen komen dus niet meer voor. Plus: AppyBee verwerkt het administratief voor je.

Jij annuleert een training

Als je een training wilde annuleren, moest je klanten daar via WhatsApp, Facebook- en/of Instagram over inlichten. Met AppyBee verzend je de annulering via je eigen app of website-widgets. Klanten ontvangen het bericht direct. En ja, eventuele (terug)betalingen verlopen automatisch. Wel zo netjes!

Klantenreviews

Als je wilde weten hoe klanten een training vonden, moest je daar steeds om vragen. En niet iedereen wil zo’n vraag (eerlijk) beantwoorden. Met AppyBee ontvangen je klanten automatisch een beoordelingsverzoek, wat de drempel flink verlaagt. Aan jou om te bepalen wat je met de feedback doet en of je die met de wereld wilt delen.

Klantcommunicatie

Hoe leuk en handig WhatsApp-groepen, Facebook, e-mail, Instagram en de ‘old school’ telefoon ook zijn, je was een hoop tijd kwijt aan het opzetten en bijhouden van klantcommunicatie. Met AppyBee stuur je pushberichten naar je eigen AppyBee app en de e-mailadressen van al je klanten. Met één klik. En in lijn met je huisstijl.

Boekhouding

Er zijn maar weinig ondernemers die echt blij worden van het doorspitten van Excel sheets, facturen en notities. En dus beschouwen ze de boekhouding als een noodzakelijk kwaad. Met AppyBee hoef je er eigenlijk niet meer naar om te kijken, want alle boekhoudkundige info is altijd up-to-date én altijd beschikbaar. Tijd voor de aangifte? Je stuurt de data direct naar je boekhoudkantoor of accountant!

Telefonische rondleiding <br> & kosteloze inrichting Telefonische rondleiding <br> & kosteloze inrichting

Telefonische rondleiding
& kosteloze inrichting

14 dagen op proef & <br> Maandelijks opzegbaar 14 dagen op proef & <br> Maandelijks opzegbaar

14 dagen op proef &
Maandelijks opzegbaar

Tarieven

All-in Plus
All-in Plus
Max 250 leden
  • + 1 boekbare medewerker
  • + onbeperkt groepslessen
  • + onbeperkt time-slots
  • + onbeperkt workshops
  • + onbeperkt strippenkaarten
  • + app in jouw huisstijl
  • + terugkeerafspraken
  • + reserveren & betalen
  • + managementrapportages
  • + communicatie via push en email
€ 39.00 p/m
Gratis uitproberen
All-in Totaal
All-in Totaal
Max 1000 leden
  • + 2 boekbare medewerkers
  • + onbeperkt groepslessen
  • + onbeperkt time-slots
  • + onbeperkt workshops
  • + onbeperkt strippenkaarten
  • + app in jouw huisstijl
  • + terugkeerafspraken
  • + reserveren & betalen
  • + managementrapportages
  • + communicatie via push en email
€ 49.00 p/m
Gratis uitproberen
All-in Pro
All-in Pro
Max 2000 leden
  • + 4 boekbare medewerkers
  • + onbeperkt groepslessen
  • + onbeperkt time-slots
  • + onbeperkt workshops
  • + onbeperkt strippenkaarten
  • + app in jouw huisstijl
  • + terugkeerafspraken
  • + reserveren & betalen
  • + managementrapportages
  • + communicatie via push en email
€ 59.00 p/m
Gratis uitproberen
All-in Pro
All-in Pro

Extra opties

Onbeperkte <br>abonnementen
Onbeperkte
abonnementen
  • + automatisch incasso
  • + eigen incasso module
€ 13,00 p/m
Onbeperkte <br>facturen
Onbeperkte
facturen
  • + volledig automatisch
  • + facturen per PDF en UBL
  • + inclusief creditfacturen
  • + e-mail koppeling naar je boekhouding
€ 13,00 p/m
Extra boekbare <br>medewerker
Extra boekbare
medewerker
  • + koppeling met Google Calendar
  • + koppeling met Microsoft Outlook
  • + terugkeerafspraken
€ 5,00 p/m
Extra boekbare <br>medewerker
Extra boekbare <br>medewerker

Meer dan 2000 leden of meerdere locaties? Neem dan contact met ons op. iDeal en incasso voor 50 cent per transactie. Betaling achteraf kost niets. Genoemde bedragen zijn exclusief BTW en maandelijks opzegbaar.

Functies

  • Online boeken en betalen

    Online boeken en betalen

  • De app

    De app

  • Marketing

    Marketing

  • Klantenbeheer

    Klantenbeheer

  • Resources

    Resources

  • Strippenkaarten

    Strippenkaarten

  • Abonnementen

    Abonnementen

  • Website widgets

    Website widgets

  • Rapportages

    Rapportages

  • Social

    Social

  • Loyaliteitsprogramma

    Loyaliteitsprogramma

  • Reviews

    Reviews

  • Time management

    Time management

  • Facturering

    Facturering

Functies
Functies
Functies
Functies

Wil je meer zien?

Telefonische rondleiding & <br> kosteloze inrichting
Telefonische rondleiding &
kosteloze inrichting
Eenmalig <br> €99,- opstartkosten
Eenmalig
€99,- opstartkosten
14 dagen op proef &<br>Maandelijks opzegbaar
14 dagen op proef &
Maandelijks opzegbaar