Hoe werkt het

Boeken van een proeftraining

1. Boeken van een (proef) training

Broken road

Oude manier

Klanten bellen of sturen je een bericht via sms, WhatsApp (groep) of e-mail. Oftewel; via verschillende kanalen en apparaten.

Road

Nieuwe manier

Via jouw AppyBee app of website-widget boeken klanten makkelijk en snel hun favoriete training.

Road

Oud resultaat

Je moet de boekingen ‘bij elkaar grabbelen’ en handmatig registreren. Is het druk, dan reageer je misschien laat (boze klant) of vergeet je boekingen te verwerken.

flag

Nieuw resultaat

Klanten weten je goed te vinden en hebben een fijne ervaring. Automatische bevestigingsmails en herinneringen verminderen no shows. En je hoeft niets met de hand te verwerken. Dat doet AppyBee voor je!

Heen en weer bellen, appen of mailen. Agenda’s naast elkaar leggen. Boekingen vastleggen. Het reserveren van een (proef) training was een traag en stroperig proces. AppyBee stroomlijnt en versnelt dat, want klanten boeken via je eigen AppyBee app of website-widgets. Zo bespaar je (enorm) veel tijd en voorkom je no-shows, (te) late antwoorden en gefrustreerde klanten.

Vaak gestelde vragen

Een gebruiker is diegene die inlogt in je omgeving. Dus niet je trainers die je kan boeken. Dat is onbeperkt. Als je wil dat een trainer moet kunnen inloggen om zijn of haar agenda in te zien, dan is dat 1 gebruiker.

Voor het verwerken van online betalingen werken we samen met de betrouwbare betaalprovider Mollie. Hierdoor kun je iDEAL betalingen accepteren. Naast online betalingen blijft het mogelijk om bankoverschrijvingen, pinbetalingen of cash te accepteren en te verwerken in AppyBee.

Ja, dat kan zeker! We helpen je graag om je huidige klanten te importeren in AppyBee.

Ja, je kunt AppyBee 14 dagen gratis uitproberen om dan pas verder gaan wanneer je besloten hebt dat AppyBee het beste product voor je is.

Je kunt je abonnement maandelijks opzeggen. We maken het simpel om je AppyBee abonnement op elk moment te starten en te stoppen.

Ja, om het je klanten gemakkelijk te maken kunnen ze al je berichten, gesorteerd, op 1 plek via je website-widget of je je eigen AppyBee app terug te bekijken.

2. De betaling van de training

betaling van een proeftraining
Broken road

Oude manier

Je moet alles correct bijhouden en zelf facturen of betalingsverzoeken versturen. Bijvoorbeeld via de post, mail, een Tikkie, handje contantje of een overschrijving.

Road

Nieuwe manier

Klanten betalen voor- of achteraf via je eigen app of website widget. Vind je vooraf wel zo veilig? Met AppyBee kun je klanten daartoe ‘verplichten’ met abonnementen, bundels of eenmalige betalingen voor losse lessen.

Road

Oud resultaat

Los van al het werk – versturen betalingen, controleren afschriften, enz. – zijn er altijd klanten die niet (meteen) betalen. En dus ‘mag’ jij daar achteraan. Niet bepaald je hobby!

flag

Nieuw resultaat

Alle betalingen komen ‘automagisch’ binnen. Je hoeft dus geen nota’s op te stellen, achter niemand aan te bellen en hebt je administratie altijd op orde. Plus: klanten weten precies waar ze aan toe zijn.

Als je betalingen wilde afhandelen, moest je dit handmatig doen door facturen op te maken en/of betalingsverzoeken te versturen. Met alle risico’s, zoals foutjes, niet aangekomen berichten of non-betaling, van dien. AppyBee neemt dat van je over. Betalingen lopen geautomatiseerd en achter facturen aanbellen is verleden tijd.

Vaak gestelde vragen

Een gebruiker is diegene die inlogt in je omgeving. Dus niet je trainers die je kan boeken. Dat is onbeperkt. Als je wil dat een trainer moet kunnen inloggen om zijn of haar agenda in te zien, dan is dat 1 gebruiker.

Voor het verwerken van online betalingen werken we samen met de betrouwbare betaalprovider Mollie. Hierdoor kun je iDEAL betalingen accepteren. Naast online betalingen blijft het mogelijk om bankoverschrijvingen, pinbetalingen of cash te accepteren en te verwerken in AppyBee.

Ja, dat kan zeker! We helpen je graag om je huidige klanten te importeren in AppyBee.

Ja, je kunt AppyBee 14 dagen gratis uitproberen om dan pas verder gaan wanneer je besloten hebt dat AppyBee het beste product voor je is.

Je kunt je abonnement maandelijks opzeggen. We maken het simpel om je AppyBee abonnement op elk moment te starten en te stoppen.

Ja, om het je klanten gemakkelijk te maken kunnen ze al je berichten, gesorteerd, op 1 plek via je website-widget of je je eigen AppyBee app terug te bekijken.

Klant annuleert training

3. Een klant annuleert een training

Broken road

Oude manier

Klanten bellen, sturen je een app/sms of e-mailen om door te geven dat ze niet komen.

Road

Nieuwe manier

Klanten annuleren via je eigen AppyBee app of website widget. En zien meteen je annuleringsbeleid.

Road

Oud resultaat

Je dient alle annuleringen handmatig te verwerken, wat veel tijd kost, foutgevoelig is en ook nog eens administratief (verrekenen kosten) moet worden afgehandeld. Bovendien komt het vaak voor dat klanten last minute afzeggen.

flag

Nieuw resultaat

Omdat je beleid nu helder is, annuleren minder klanten. En als ze al afzeggen, doen ze dat minder vaak op het laatste moment. Bovendien hoef je annuleringen niet zelf te verwerken. Eindelijk wat tijd voor jezelf!

Als klanten een training wilden annuleren, gebeurde dat via allerlei kanalen, zoals de telefoon, WhatsApp, SMS of mail. Met AppyBee annuleren alle klanten via je AppyBee app of de website-widgets. Zo voorkom je misverstanden. Bovendien is je annuleringsbeleid helder: ‘vijf minuten voor de start’ afzeggingen komen dus niet meer voor. Plus: AppyBee verwerkt het administratief voor je.

4. Jij annuleert een training

Jij annuleert training
Broken road

Oude manier

Je moet handmatig een WhatsApp (groep) bericht versturen en/of via Instagram of Facebook laten weten dat je verhinderd bent. Bovendien dien je betalingen handmatig terug te storten.

Road

Nieuwe manier

Je verzendt de annulering via je AppyBee app of website-widget. En boem, alle klanten ontvangen het meteen. Ook fijn: de betalingen worden door AppyBee automatisch afgehandeld. Geen handwerk dus.

Road

Oud resultaat

Je bent een hoop tijd kwijt en weet niet zeker of klanten je annulering überhaupt hebben gezien. Zo niet, dan kunnen klanten geïrriteerd raken. Knap vervelend!

flag

Nieuw resultaat

Je bespaart veel tijd en je klanten zijn allemaal tegelijk op de hoogte.

Als je betalingen wilde afhandelen, moest je dit handmatig doen door facturen op te maken en/of betalingsverzoeken te versturen. Met alle risico’s, zoals foutjes, niet aangekomen berichten of non-betaling, van dien. AppyBee neemt dat van je over. Betalingen lopen geautomatiseerd en achter facturen aanbellen is verleden tijd.

Vaak gestelde vragen

Een gebruiker is diegene die inlogt in je omgeving. Dus niet je trainers die je kan boeken. Dat is onbeperkt. Als je wil dat een trainer moet kunnen inloggen om zijn of haar agenda in te zien, dan is dat 1 gebruiker.

Voor het verwerken van online betalingen werken we samen met de betrouwbare betaalprovider Mollie. Hierdoor kun je iDEAL betalingen accepteren. Naast online betalingen blijft het mogelijk om bankoverschrijvingen, pinbetalingen of cash te accepteren en te verwerken in AppyBee.

Ja, dat kan zeker! We helpen je graag om je huidige klanten te importeren in AppyBee.

Ja, je kunt AppyBee 14 dagen gratis uitproberen om dan pas verder gaan wanneer je besloten hebt dat AppyBee het beste product voor je is.

Je kunt je abonnement maandelijks opzeggen. We maken het simpel om je AppyBee abonnement op elk moment te starten en te stoppen.

Ja, om het je klanten gemakkelijk te maken kunnen ze al je berichten, gesorteerd, op 1 plek via je website-widget of je je eigen AppyBee app terug te bekijken.

Klant annuleert training

5. Klantreviews

Broken road

Oude manier

Je vraagt klanten om hun ervaring via een sms, appje of e-mail met je te delen.

Road

Nieuwe manier

Na de training verzendt AppyBee automatisch een beoordelingsverzoek.

Road

Oud resultaat

Sommige klanten werken mee. Maar een heleboel hebben er geen zin in of vergeten het. Je hebt dus geen totaaloverzicht en klanten voelen zich niet gehoord.

flag

Nieuw resultaat

Klanten geven direct na de les aan wat ze ervan vonden. Omdat dit met AppyBee geautomatiseerd gaat, hoef jij er geen moeite voor te doen. Extra voordeel: klanten weten dat er naar ze wordt geluisterd. Zo voelen ze zich betrokken bij jou en je bedrijf!

Als je wilde weten hoe klanten een training vonden, moest je daar steeds om vragen. En niet iedereen wil zo’n vraag (eerlijk) beantwoorden. Met AppyBee ontvangen je klanten automatisch een beoordelingsverzoek, wat de drempel flink verlaagt. Aan jou om te bepalen wat je met de feedback doet en of je die met de wereld wilt delen...

Vaak gestelde vragen

Een gebruiker is diegene die inlogt in je omgeving. Dus niet je trainers die je kan boeken. Dat is onbeperkt. Als je wil dat een trainer moet kunnen inloggen om zijn of haar agenda in te zien, dan is dat 1 gebruiker.

Voor het verwerken van online betalingen werken we samen met de betrouwbare betaalprovider Mollie. Hierdoor kun je iDEAL betalingen accepteren. Naast online betalingen blijft het mogelijk om bankoverschrijvingen, pinbetalingen of cash te accepteren en te verwerken in AppyBee.

Ja, dat kan zeker! We helpen je graag om je huidige klanten te importeren in AppyBee.

Ja, je kunt AppyBee 14 dagen gratis uitproberen om dan pas verder gaan wanneer je besloten hebt dat AppyBee het beste product voor je is.

Je kunt je abonnement maandelijks opzeggen. We maken het simpel om je AppyBee abonnement op elk moment te starten en te stoppen.

Ja, om het je klanten gemakkelijk te maken kunnen ze al je berichten, gesorteerd, op 1 plek via je website-widget of je je eigen AppyBee app terug te bekijken.

6. Communicatie met je klanten

Jij annuleert training
Broken road

Oude manier

Je verstuurt e-mails, post op Instagram en Facebook en/of houdt contact via WhatsApp en SMS.

Road

Nieuwe manier

Je stuurt push berichten via je eigen (en dus heel herkenbare) app. Denk aan YouTube of Vimeo video's, Facebook-berichten of Instagram-posts. AppyBee regelt het!

Road

Oud resultaat

Niet al je klanten houden alle kanalen in de gaten. En dus is de kans groot dat ze je berichten niet of pas laat zien. Bijvoorbeeld als je aanbieding is verlopen! Ook een nadeel: niet alle uitingen zijn on brand.

flag

Nieuw resultaat

Alle geregistreerde klanten ontvangen je berichten en aanbiedingen. En al die informatie staat nu op één plek. Makkelijk te vinden dus! Perfect voor je branding en het versterken van je bedrijfsidentiteit.

Hoe leuk en handig WhatsApp-groepen, Facebook, e-mail, Instagram en de ‘old school’ telefoon ook zijn, je was een hoop tijd kwijt aan het opzetten en bijhouden van klantcommunicatie. Met AppyBee stuur je pushberichten naar je eigen AppyBee app en de e-mailadressen van al je klanten. Met één klik. En in lijn met je huisstijl.

Vaak gestelde vragen

Een gebruiker is diegene die inlogt in je omgeving. Dus niet je trainers die je kan boeken. Dat is onbeperkt. Als je wil dat een trainer moet kunnen inloggen om zijn of haar agenda in te zien, dan is dat 1 gebruiker.

Voor het verwerken van online betalingen werken we samen met de betrouwbare betaalprovider Mollie. Hierdoor kun je iDEAL betalingen accepteren. Naast online betalingen blijft het mogelijk om bankoverschrijvingen, pinbetalingen of cash te accepteren en te verwerken in AppyBee.

Ja, dat kan zeker! We helpen je graag om je huidige klanten te importeren in AppyBee.

Ja, je kunt AppyBee 14 dagen gratis uitproberen om dan pas verder gaan wanneer je besloten hebt dat AppyBee het beste product voor je is.

Je kunt je abonnement maandelijks opzeggen. We maken het simpel om je AppyBee abonnement op elk moment te starten en te stoppen.

Ja, om het je klanten gemakkelijk te maken kunnen ze al je berichten, gesorteerd, op 1 plek via je website-widget of je je eigen AppyBee app terug te bekijken.

Klant annuleert training

7. Boekhouding

Broken road

Oude manier

Je moet allerlei Excel sheets, documenten, mails en smartphone berichten doorspitten om de juiste info boven tafel te krijgen. Wie heeft een strippenkaart gebruikt? Hoe zit het met abonnementen? Wie heeft wat op welk moment betaald? Wat dient te worden verrekend of teruggestort?

Road

Nieuwe manier

Je ziet alle boekhoudkundige info in één klik. En op één plek. Bovendien beschik je met AppyBee over diepgaande informatie over de financiële trends binnen je bedrijf. Tot in detail. En voor elke periode. Doorsturen van administratieve info, bijvoorbeeld naar je boekhouder, is kinderspel.

Road

Oud resultaat

Het is behoorlijk lastig zicht en grip op je cijfers te krijgen. En het kost veel tijd om de boekhouding te doen. Al dat opzoeken, nakijken en dubbel checken: je lijkt wel een administratief medewerker!

Road

Nieuw resultaat

Je weet exact hoe je draait en welke kant het opgaat. De boekhouding kost je nauwelijks tijd en je stuurt de juiste cijfers naar je boekhoudkantoor. Omdat je met AppyBee ziet wat er goed (en minder goed) gaat, kun je snel en effectief bijsturen.

Er zijn maar weinig ondernemers die echt blij worden van het doorspitten van Excel sheets, facturen en notities. En dus beschouwen ze de boekhouding als een noodzakelijk kwaad. Met AppyBee hoef je er eigenlijk niet meer naar om te kijken, want alle boekhoudkundige info is altijd up-to-date én altijd beschikbaar. Tijd voor de aangifte? Je stuurt de data direct naar je boekhoudkantoor of accountant!

Eerst zien, dan geloven?

Tijd besparen is just a click away