Hoe werkt het
AppyBee demo video van 3 minuten
In deze video laten we jullie een demonstratie zien van de AppyBee app. In 3 minuten laten we zien hoe jouw klanten op een prettige en heel simpele manier via jouw eigen bedrijfsapp en website kunnen boeken.
Deze laagdrempelige en simpele manier van boeken heeft bij veel gebruikers al bewezen dat er een toename van boekingen en tevreden klanten ontstaat.
Oude manier
Klanten bellen of sturen je een bericht via sms, WhatsApp (groep) of e-mail. Oftewel; via verschillende kanalen en apparaten.
Nieuwe manier
Via jouw AppyBee app of website-widget boeken klanten makkelijk en snel hun favoriete training.
Oud resultaat
Je moet de boekingen ‘bij elkaar grabbelen’ en handmatig registreren. Is het druk, dan reageer je misschien laat (boze klant) of vergeet je boekingen te verwerken.
Nieuw resultaat
Klanten weten je goed te vinden en hebben een fijne ervaring. Automatische bevestigingsmails en herinneringen verminderen no shows. En je hoeft niets met de hand te verwerken. Dat doet AppyBee voor je!
Vaak gestelde vragen
Hoe kan ik online betalingen ontvangen?
Voor het verwerken van online betalingen werken we samen met de betrouwbare betaalprovider Mollie. Hierdoor kun je iDEAL betalingen accepteren. Naast online betalingen blijft het mogelijk om bankoverschrijvingen, pinbetalingen of cash te accepteren en te verwerken in AppyBee.
Kan ik mijn huidige klanten importeren?
Ja, dat kan zeker! We helpen je graag om je huidige klanten te importeren in AppyBee.
Kan ik AppyBee gratis proberen?
Ja, je kunt AppyBee 14 dagen gratis uitproberen om dan pas verder gaan wanneer je besloten hebt dat AppyBee het beste product voor je is.
Hoe lang zijn jullie contracten?
Je kunt je abonnement maandelijks opzeggen. We maken het simpel om je AppyBee abonnement op elk moment te starten en te stoppen.
Zijn mijn berichten allemaal op 1 plek te zien?
Ja, om het je klanten gemakkelijk te maken kunnen ze al je berichten, gesorteerd, op 1 plek via je website-widget of je je eigen AppyBee app terug te bekijken.
Oude manier
Je moet alles correct bijhouden en zelf facturen of betalingsverzoeken versturen. Bijvoorbeeld via de post, mail, een Tikkie, handje contantje of een overschrijving
Oud resultaat
Los van al het werk – versturen betalingen, controleren afschriften, enz. – zijn er altijd klanten die niet (meteen) betalen. En dus ‘mag’ jij daar achteraan. Niet bepaald je hobby!
Nieuwe manier
Klanten betalen voor- of achteraf via je eigen app of website widget. Vind je vooraf wel zo veilig? Met AppyBee kun je klanten daartoe ‘verplichten’ met abonnementen, bundels of eenmalige betalingen voor losse lessen.
Nieuw resultaat
Alle betalingen komen ‘automagisch’ binnen. Je hoeft dus geen nota’s op te stellen, achter niemand aan te bellen en hebt je administratie altijd op orde. Plus: klanten weten precies waar ze aan toe zijn.
Vaak gestelde vragen
Hoe kan ik online betalingen ontvangen?
Voor het verwerken van online betalingen werken we samen met de betrouwbare betaalprovider Mollie. Hierdoor kun je iDEAL betalingen accepteren. Naast online betalingen blijft het mogelijk om bankoverschrijvingen, pinbetalingen of cash te accepteren en te verwerken in AppyBee.
Kan ik mijn huidige klanten importeren?
Ja, dat kan zeker! We helpen je graag om je huidige klanten te importeren in AppyBee.
Kan ik AppyBee gratis proberen?
Ja, je kunt AppyBee 14 dagen gratis uitproberen om dan pas verder gaan wanneer je besloten hebt dat AppyBee het beste product voor je is.
Hoe lang zijn jullie contracten?
Je kunt je abonnement maandelijks opzeggen. We maken het simpel om je AppyBee abonnement op elk moment te starten en te stoppen.
Zijn mijn berichten allemaal op 1 plek te zien?
Ja, om het je klanten gemakkelijk te maken kunnen ze al je berichten, gesorteerd, op 1 plek via je website-widget of je je eigen AppyBee app terug te bekijken.
Oude manier
Klanten bellen, sturen je een app/sms of e-mailen om door te geven dat ze niet komen.
Oud resultaat
Je dient alle annuleringen handmatig te verwerken, wat veel tijd kost, foutgevoelig is en ook nog eens administratief (verrekenen kosten) moet worden afgehandeld. Bovendien komt het vaak voor dat klanten last minute afzeggen.
Nieuwe manier
Klanten annuleren via je eigen AppyBee app of website widget. En zien meteen je annuleringsbeleid.
Nieuw resultaat
Omdat je beleid nu helder is, annuleren minder klanten. En als ze al afzeggen, doen ze dat minder vaak op het laatste moment. Bovendien hoef je annuleringen niet zelf te verwerken. Eindelijk wat tijd voor jezelf!
Vaak gestelde vragen
Hoe kan ik online betalingen ontvangen?
Voor het verwerken van online betalingen werken we samen met de betrouwbare betaalprovider Mollie. Hierdoor kun je iDEAL betalingen accepteren. Naast online betalingen blijft het mogelijk om bankoverschrijvingen, pinbetalingen of cash te accepteren en te verwerken in AppyBee.
Kan ik mijn huidige klanten importeren?
Ja, dat kan zeker! We helpen je graag om je huidige klanten te importeren in AppyBee.
Kan ik AppyBee gratis proberen?
Ja, je kunt AppyBee 14 dagen gratis uitproberen om dan pas verder gaan wanneer je besloten hebt dat AppyBee het beste product voor je is.
Hoe lang zijn jullie contracten?
Je kunt je abonnement maandelijks opzeggen. We maken het simpel om je AppyBee abonnement op elk moment te starten en te stoppen.
Zijn mijn berichten allemaal op 1 plek te zien?
Ja, om het je klanten gemakkelijk te maken kunnen ze al je berichten, gesorteerd, op 1 plek via je website-widget of je je eigen AppyBee app terug te bekijken.
Oude manier
Je moet handmatig een WhatsApp (groep) bericht versturen en/of via Instagram of Facebook laten weten dat je verhinderd bent. Bovendien dien je betalingen handmatig terug te storten.
Oud resultaat
Je bent een hoop tijd kwijt en weet niet zeker of klanten je annulering überhaupt hebben gezien. Zo niet, dan kunnen klanten geïrriteerd raken. Knap vervelend!
Nieuwe manier
Je verzendt de annulering via je AppyBee app of website-widget. En boem, alle klanten ontvangen het meteen. Ook fijn: de betalingen worden door AppyBee automatisch afgehandeld. Geen handwerk dus.
Nieuw resultaat
Je bespaart veel tijd en je klanten zijn allemaal tegelijk op de hoogte.
Vaak gestelde vragen
Hoe kan ik online betalingen ontvangen?
Voor het verwerken van online betalingen werken we samen met de betrouwbare betaalprovider Mollie. Hierdoor kun je iDEAL betalingen accepteren. Naast online betalingen blijft het mogelijk om bankoverschrijvingen, pinbetalingen of cash te accepteren en te verwerken in AppyBee.
Kan ik mijn huidige klanten importeren?
Ja, dat kan zeker! We helpen je graag om je huidige klanten te importeren in AppyBee.
Kan ik AppyBee gratis proberen?
Ja, je kunt AppyBee 14 dagen gratis uitproberen om dan pas verder gaan wanneer je besloten hebt dat AppyBee het beste product voor je is.
Hoe lang zijn jullie contracten?
Je kunt je abonnement maandelijks opzeggen. We maken het simpel om je AppyBee abonnement op elk moment te starten en te stoppen.
Zijn mijn berichten allemaal op 1 plek te zien?
Ja, om het je klanten gemakkelijk te maken kunnen ze al je berichten, gesorteerd, op 1 plek via je website-widget of je je eigen AppyBee app terug te bekijken.
Oude manier
Je vraagt klanten om hun ervaring via een sms, appje of e-mail met je te delen.
Oud resultaat
Sommige klanten werken mee. Maar een heleboel hebben er geen zin in of vergeten het. Je hebt dus geen totaaloverzicht en klanten voelen zich niet gehoord.
Nieuwe manier
Na de training verzendt AppyBee automatisch een beoordelingsverzoek.
Nieuw resultaat
Klanten geven direct na de les aan wat ze ervan vonden. Omdat dit met AppyBee geautomatiseerd gaat, hoef jij er geen moeite voor te doen. Extra voordeel: klanten weten dat er naar ze wordt geluisterd. Zo voelen ze zich betrokken bij jou en je bedrijf!
Vaak gestelde vragen
Hoe kan ik online betalingen ontvangen?
Voor het verwerken van online betalingen werken we samen met de betrouwbare betaalprovider Mollie. Hierdoor kun je iDEAL betalingen accepteren. Naast online betalingen blijft het mogelijk om bankoverschrijvingen, pinbetalingen of cash te accepteren en te verwerken in AppyBee.
Kan ik mijn huidige klanten importeren?
Ja, dat kan zeker! We helpen je graag om je huidige klanten te importeren in AppyBee.
Kan ik AppyBee gratis proberen?
Ja, je kunt AppyBee 14 dagen gratis uitproberen om dan pas verder gaan wanneer je besloten hebt dat AppyBee het beste product voor je is.
Hoe lang zijn jullie contracten?
Je kunt je abonnement maandelijks opzeggen. We maken het simpel om je AppyBee abonnement op elk moment te starten en te stoppen.
Zijn mijn berichten allemaal op 1 plek te zien?
Ja, om het je klanten gemakkelijk te maken kunnen ze al je berichten, gesorteerd, op 1 plek via je website-widget of je je eigen AppyBee app terug te bekijken.
Oude manier
Je verstuurt e-mails, post op Instagram en Facebook en/of houdt contact via WhatsApp en SMS.
Oud resultaat
Niet al je klanten houden alle kanalen in de gaten. En dus is de kans groot dat ze je berichten niet of pas laat zien. Bijvoorbeeld als je aanbieding is verlopen! Ook een nadeel: niet alle uitingen zijn on brand
Nieuwe manier
Je stuurt push berichten via je eigen (en dus heel herkenbare) app. Denk aan YouTube of Vimeo video's, Facebook-berichten of Instagram-posts. AppyBee regelt het!
Nieuw resultaat
Alle geregistreerde klanten ontvangen je berichten en aanbiedingen. En al die informatie staat nu op één plek. Makkelijk te vinden dus! Perfect voor je branding en het versterken van je bedrijfsidentiteit.
Vaak gestelde vragen
Hoe kan ik online betalingen ontvangen?
Voor het verwerken van online betalingen werken we samen met de betrouwbare betaalprovider Mollie. Hierdoor kun je iDEAL betalingen accepteren. Naast online betalingen blijft het mogelijk om bankoverschrijvingen, pinbetalingen of cash te accepteren en te verwerken in AppyBee.
Kan ik mijn huidige klanten importeren?
Ja, dat kan zeker! We helpen je graag om je huidige klanten te importeren in AppyBee.
Kan ik AppyBee gratis proberen?
Ja, je kunt AppyBee 14 dagen gratis uitproberen om dan pas verder gaan wanneer je besloten hebt dat AppyBee het beste product voor je is.
Hoe lang zijn jullie contracten?
Je kunt je abonnement maandelijks opzeggen. We maken het simpel om je AppyBee abonnement op elk moment te starten en te stoppen.
Zijn mijn berichten allemaal op 1 plek te zien?
Ja, om het je klanten gemakkelijk te maken kunnen ze al je berichten, gesorteerd, op 1 plek via je website-widget of je je eigen AppyBee app terug te bekijken.
Oude manier
Je moet allerlei Excel sheets, documenten, mails en smartphone berichten doorspitten om de juiste info boven tafel te krijgen. Wie heeft een strippenkaart gebruikt? Hoe zit het met abonnementen? Wie heeft wat op welk moment betaald? Wat dient te worden verrekend of teruggestort?
Oud resultaat
Het is behoorlijk lastig zicht en grip op je cijfers te krijgen. En het kost veel tijd om de boekhouding te doen. Al dat opzoeken, nakijken en dubbel checken: je lijkt wel een administratief medewerker!
Nieuwe manier
Je ziet alle boekhoudkundige info in één klik. En op één plek. Bovendien beschik je met AppyBee over diepgaande informatie over de financiële trends binnen je bedrijf. Tot in detail. En voor elke periode. Doorsturen van administratieve info, bijvoorbeeld naar je boekhouder, is kinderspel.
Nieuw resultaat
Je weet exact hoe je draait en welke kant het opgaat. De boekhouding kost je nauwelijks tijd en je stuurt de juiste cijfers naar je boekhoudkantoor. Omdat je met AppyBee ziet wat er goed (en minder goed) gaat, kun je snel en effectief bijsturen.
Eerst zien, dan geloven?
Tijd besparen is just a click away
14 dagen proefversie
Makkelijk overstappen